فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

يا اباصالح المهدي
نویسنده : خدیجه
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1393

 

به احترام غم مادرت بیا مهدی(عج)
به قدر عمر کم مادرت بیا مهدی(عج)
به چادری که شده پرچم عزاداری
به پرچم علم مادرت بیا مهدی(عج)
.
.
.
مهدی(عج) جان بیا...




 




:: موضوعات مرتبط: پيام هاي مهدوي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Behnaz در تاریخ : 1393/5/25/6 - - گفته است :
تمام اشکهای ما
برای شستشوی جاده های انتظار توست...
و چشمهای ما
فدای گامهای استوار تو...
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:اللهم عجل لوليّك الفرج

/weblog/file/img/m.jpg
حكيمه در تاریخ : 1393/5/25/6 - - گفته است :
اللهم عجل لوليك الفرج
پاسخ:الهي آمين

/weblog/file/img/m.jpg
مریم 11 در تاریخ : 1393/5/25/6 - - گفته است :
من هم اولش تر سیدم بعد مادرم گفت :این ها همه اش نقشه ی دشمن است

/weblog/file/img/m.jpg
بانو در تاریخ : 1393/5/25/6 - - گفته است :
حیف که در جمعه ها روزنامه چاپ نمی شود وگرنه چه تیتری میشد امدنت...
الهم عجل الولیک الفرج
پاسخ:الهي آمين

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــــای دوست داشتنی در تاریخ : 1393/5/24/5 - - گفته است :
ای پاسخ گرامی امن یجیب ها!
تعجیل کن به خاطر ما ناشکیب ها
چشم جهان به چشمه ی دستان سبز توست
جاری شو از ورای فراز و نشیب ها
تکلیف انتقام شهیدان به دوش کیست؟
خون مسیح مانده به روی صلیب ها
برخیز و بزم شب زدگان را به هم بزن
ای آشنا به ندبه و اشک غریب ها
تعجیل کن به خاطر صدها هزار چشم
ای پاسخ گرامی امن یجیب ها!
پاسخ:العجل يامولا

/weblog/file/img/m.jpg
مریم 11 در تاریخ : 1393/5/24/5 - - گفته است :
این پیام مال من نیست ولی بخونش:تورو به امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم ناامید شدند شبی خواب حضرت زینب (س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به20نفر بگم این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارش رو از دست داد مرد دیگری اعتقاد داشت 20میلیون به دست آورد.به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد.اگه به حضرت زینب(س)اعتقاد داری این پیامو به 20نفر بفرست......20روز دیگه منتظر معجزه باش

پاسخ:عزيزم بدون نشر اين پيام ها نه تنها باعث شادي امام زمان نيست كه موجبات نارضايتي امام عصره عقل هم نمي پذيره كه نوشتن يا ننوشتن چند جمله زندگي كسي رو اينقدر متحول كنه

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1393/5/24/5 - - گفته است :
سلام خانم جونم
روز جمعه تون به خیر

این عکس رو با اجازه تون کپی کردم!
زیباست

پاسخ:سلام عزيزم وقت شما هم به خير اختيار داري

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1393/5/24/5 - - گفته است :
شعر علیرضا قزوه برای امام زمان(عج)


سرم را می زنم از بی کسی گاهی به درگاهی

نه با خود زاد راهی بردم از دنیا، نه همراهی



اگر زاد رهی دارم همین اندوه و فریاد است

"نه بر مژگان من اشکی نه بر لبهای من آهی"



غروبی را تداعی می کنم با شوق دیدارش

تماشا می کنم عطر تنش را هر سحرگاهی



دلم یک بار بویش را زیارت کرد... این یعنی

نمی خواهد گدایی را براند از درش شاهی



نمی خواهم که برگردد ورق، ابلیس برگردد

دعای دست می گویی، چرا چیزی نمی خواهی؟



از این سرگشتگی سمت تو پارو می زنم مولا!

از این گم بودگی سوی تو پیدا می کنم راهی



به طبع طوطیان هند عادت کرده ام ، هندو

همه شب رام رامی گفت و من الله اللهی



هلال نیمه ی شعبان رسید و داغ دل نو شد

دعای آل یاسین خوانده ام با شعر کوتاهی



اگر عصری ست یا صبحی تو آن عصری تو آن صبحی

اگر مهری ست یا ماهی تو آن مهری تو آن ماهی



دل مصر و یمن خون شد ز مکر نابرادرها

یقین دارم که تو آن یوسف افتاده در چاهی
پاسخ:ممنونم خيلي زيبا بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 578
:: باردید دیروز : 547
:: بازدید هفته : 2244
:: بازدید ماه : 2173
:: بازدید سال : 28247
:: بازدید کلی : 329953

RSS

Powered By
loxblog.Com